Skip to content

Klantenservice

Retourneren

Bedenktijd en retourneren

Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wat de reden ook is, via Info@natuurlijk-bloemen.nl kun je binnen 14 dagen contact met ons opnemen om je bestelling te retourneren (op eigen kosten). Om alles soepel te laten verlopen ontvangen we graag in deze mail het ordernummer.

  1. Zorg ervoor dat de producten nog in nieuwstaat zijn. Een boeket mag uitgepakt zijn, maar de bloemen mogen geen gebruikssporen bevatten.
  2. Verpak het product goed. Je kunt daarvoor dezelfde verpakking gebruiken als waar je de bestelling in hebt ontvangen, maar check altijd of de doos nog stevig genoeg is. Zorg dat je de bloemen/vazen goed vastmaakt, om beschadigingen te voorkomen. Doe er een briefje bij met je naam/ordernummer dan weten wij van wie het pakketje afkomstig is
  3. Breng het pakketje naar het postkantoor, je betaalt zelf de verzendkosten. Je kunt het pakket ook terugbrengen naar onze winkel om de verzendkosten te besparen.
  4. Zodra we de retourzending hebben ontvangen versturen we het nieuwe artikel (in het geval van ruilen) of storten we binnen 7 dagen het geld terug.

Belangrijk: mocht je bestelling bij een afhaalpunt geleverd zijn en haal je deze niet op, komt die uiteindelijk naar ons retour. Hiermee zijn extra kosten gemoeid. Deze kosten zullen in mindering worden gebracht op je retourbetaling.

Let op, retourneren geldt alleen voor de niet verse producten die wij verkopen. Een groot deel van het assortiment in onze webwinkel zijn verse producten (zoals verse bloemen, takken en bepaalde droogbloemen) en hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Ervaar je toch een probleem met je ontvangen bloemen, neem dan contact met ons op. Dan kijken we gezamenlijk naar een passende oplossing. 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Garantie en Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Neem hiervoor direct via Info@natuurlijk-bloemen.nl contact met ons op. Let op, in deze webshop worden voornamelijk (verse en gedroogde) bloemen verkocht. Dit zijn natuurproducten en kunnen daarom afwijken van de foto.

Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een passende oplossing.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@natuurlijk-bloemen.nl. Indien je tijdig contact met ons opneemt, dan kunnen wij kijken naar een passende oplossing.

In de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Let op, in deze webshop worden voornamelijk (verse en gedroogde) bloemen verkocht. Dit zijn natuurproducten en kunnen daarom afwijken van de foto.