Klantenservice
Retourneren
Bedenktijd en retourneren
Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wat de reden ook is, via Info@natuurlijk-bloemen.nl kun je binnen 14 dagen contact met ons opnemen om je bestelling te retourneren. Om alles soepel te laten verlopen ontvangen we graag in deze mail het ordernummer.
Let op, dit geldt alleen voor de niet verse producten die wij verkopen. Een groot deel van het assortiment in onze webwinkel zijn verse producten (zoals verse bloemen) en hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Na annulering ontvangen wij graag binnen 14 dagen het product retour. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (indien van toepassing) gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuisadres naar ons zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugsturen, mits het product in goede orde retour ontvangen is. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Garantie en Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Neem hiervoor direct via Info@natuurlijk-bloemen.nl contact met ons op. Let op, in deze webshop worden voornamelijk (verse en gedroogde) bloemen verkocht. Dit zijn natuurproducten en kunnen daarom afwijken van de foto.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een passende oplossing.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@natuurlijk-bloemen.nl. Indien je tijdig contact met ons opneemt, dan kunnen wij kijken naar een passende oplossing.
In de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Let op, in deze webshop worden voornamelijk (verse en gedroogde) bloemen verkocht. Dit zijn natuurproducten en kunnen daarom afwijken van de foto.